Hemmafru över en helg

Hejsan!

Denna helg har varit jätte mysig, jag och Hans var hemma hos mig hela helgen och tog hand om huset och hundarna för att mina föräldrar åkte med Alex på en hockey turnering till Luleå.  Vi har haft det hur mysigt som helst särskilt igårkväll för då hade vi en minifilmkväll med massor utav chips och glass, precis som det ska vara. Vi hyrde "The love guru" och "systrar i jeans, den andra sommaren". Den första filmen var bra medan den andra filmen var ganska dålig, man kom inte in i den riktigt, böckerna är i alla fall mycket bättre än filmen, kändes som att allt var ihoptryckt i en ända röra. Nästa vi hyr film har vi bestämt oss för att vi ska "What happens in Vegas". 

Jag har i alla fall haft det jätte trevligt och en super härlig tid med min Hans, har också blivit mer huslig under denna helg, det är alltid mycket roligare att göra saker som man måste när man inte har några krav på sig. En riktig hemmafru med andra ord.

Nu ska jag snart gå och sova, skola imorgon. Pusspuss<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0