Någonting annorlunda

Jag har precis kommit hem från en jätte rolig kväll med min syrra. Vi drog till Kista centrum för att kolla på Tony Irvings dans show från Let's dance. Tony är nog en utav de mest roliga och elaka kändisar som jag någonsin sett.
Showen gick ut på att han skulle lära publiken att dansa några enkla grundsteg inom de kända danserna så som cha cha, samba och bugg... Jag var livrädd att Tony skulle se mig stå där och digga i publiken och försöka vicka lite på höfterna eftersom att jag är totalt taktlös och man vill ju inte få en riktig avhyllning från honom som så många andra fick i publiken. Jag och Linda försökte mest gömma oss bakom varandra, trots det så hade vi skit roligt och nu kan jag grunderna i de danserna. 

Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0