Uppkörningen

Hejsan!

Idag hade jag som sagt uppkörning och jag var såååååå nära att klara det tills de sista 10 minuterna när hon bad mig backa runt ett gathörn, jag backade och allt gick bra men gatan som jag backade in på hade någon konstig grej på vägen som krånglade till det för mig och det ena ledde till det andra och hon tyckte då inte att jag hade tillräcklig koll runt omkring mig och att jag inte kunde manövra fordonet tillräckligt bra.
Så det är lite irriterande, dessutom fick jag köra med en surkärrning som vaknat på fel sida, så man kunde ju ana att hon skulle märka minsta lilla fel.
Aja lite frustrerande är det när man vet att det hängde på de sista 10 minuterna. Men solen går upp imorgon också och jag får en ny chans att köra upp om ett par veckor.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra gjort iallafall!!

2009-02-17 @ 21:08:22
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0