Tomorrow is the day

God kväll,

Idag har det varit en ganska lugn dag, hade matte C och naturkunskap i skolan, fick även några utav Hans och mina våfflor sålda, så vi har tjänat en extra slant vilket alltid är positivt.
Efter skolan kom Linda och hämtade upp mig och vi åkte till Norrtälje där hon visade mig vart hon hade haft sin uppkörning och vad hon hade fått göra. Imorgon är det ju stora dagen för mig. Förhoppningsvis går det vägen och då har jag mitt körkort runt klockan 11 och om det går åt skogen går solen upp även nästa dag.  

Nu ska jag gå och läsa min bok "på det fjärde ska det ske", fick den i julklapp av Alex. 

Kramar, wish me luck<3 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur har det gått? Jag ska fasiken köra upp snart jag med! Vilken lärare har du haft?

Puss

2009-02-17 @ 19:48:47
URL: http://sofflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0