Jobb

God kväll

Idag har jag jobbat tillsammans med Louise på Folksam där hennes pappa jobbar. Vi har jobbat med att arkivera/ sortera papper. Det var faktiskt roligt eftersom att vi är två stycken och vi kan snacka samtidigt som vi jobbar men det var också ganska jobbigt i benen efter att ha stått upp hela dagen. Men jobbet varar bara under ett par dagar under detta sportlov så det kan jag stå ut med.  
Så ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt så att jag orkar upp imorgon då det är dags att ta nya tag på jobbet sedan efteråt kanske det blir till att åka hem till Hans och umgås lite.
Det känns som att jag har så himla mycket att göra trots att det är lov som bl.a. att plugga naturkunskap, projektarbete och psykologi samt att övningsköra en massa så att jag förhoppningsvis klarar min uppkörning nästa gång.

Ps. här kommer en bild från min Make-up lektion som jag hade för ett tag sedan.


Kommentarer
Postat av: Maath

Du är så söööt xD :)

2009-02-25 @ 14:44:25
Postat av: Malin.

Jättefina bilder Nattis! =)

2009-02-26 @ 12:58:55
URL: http://celeborn.blogg.se/
Postat av: Diana

Skitsnyggt !

2009-02-28 @ 00:34:33
URL: http://mypathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0