Helg

Hejsan!
Ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag har haft väldigt fullt upp de senaste dagarna med jobb, men nu har mitt lov börjat kan man säga. Men jag ska inte klaga för jag det blir ju ett klirr i kassan till nästa månad.
Igår var jag med Hans i stan och gick runt på långpromenad i det fina vädret, när vi var på Östermalm såg vi ingen mindre än prinsessan Madeleine som shoppade underkläder inne på Twilfit tillsammans med sina två vakter. Vi ser nästan en känd person varje gång vi befinner oss på Östermalm, vi borde bli paparazzi fotografer. 


Idag har jag städat i mitt rum för det såg för jävligt ut, sedan övningskörde jag lite med min pappa och så hann vi med en liten sväng i Täby centrum fast jag hittade inget där. 
Ikväll blir det melodifestivalen, första gången denna säsong för min del, undrar om det är bra och värt att se? Imorgon ska jag på bio med familjen plus farmor och farfar och se "Män som hatar kvinnor", har inte läst boken men pappa säger att den var bra.

Tjao!    

Kommentarer
Postat av: Maath

Vad har du skaffat med jobb.. Missat det helt :P

2009-03-01 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0