Halloj!

Idag har det faktiskt inte hänt så mycket att blogga om. Övningskörde lite med pappa efter att Hans hade åkt hem, jag vill inte snubbla på mållinjen nu när jag är så nära på att ta körkort, men om jag nu gör det så går ju inte hela världen under för det.

Förutom övningskörning åkte jag och pappa en sväng förbi farmor och farfar och fikade innan vi körde hem igen.
Resten utav eftermiddagen har jag bara tagit det lugnt, var hemma själv och jag fick för mig att spela playstation, jag som aldrig gör det. Jag tyckte om att göra dte när jag var yngre men nu förstår jag mig inte på det längre. Jag spelade i alla fall Crash Bandicot men efetrsom att jag är en så dålig förlorare så stängde jag av nästan på en gång.

Nu ska jag laga middag.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0