Gotland imorgon

Nu har äntligen sportlovet börjat för mig. För vissa i min klass är det Malaysia som gäller men jag valde att inte åka med på grund utav olika anledningar, men jag måste medge att jag är lite avundsjuk i alla fall. För min del blir det Gotland imorgon så stannar jag där över helgen och hälsar på mina kusiner som bor där samtidigt som min brorsa spelar en hockey turnering. 
Så denna helg kommer bestå utav hockey och att hälsa på mina kusiner. Det är första gången jag åker till Gotland så det ska bli spännande dock kommer jag sakna min lilla Hans men honom får jag som tur är träffa igen på söndag eller måndag så det är inte så lång tid. 

Jag är precis klar med min lilla packning som ryms i min skolväska, typ första gången? 
Nu ska jag se på criminal minds sen blir det nog sängdags för att imorgon måste jag vara pigg då min kusin ska ta mig på en rundtur ute på stan.

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0