Gotland; dag 1

Hejsan!

Nu sitter jag på mina föräldrars och mitt hotellrum här i Visby, vi har just varit och kollat på Alex match, de vann med 4-1, vid klockan 21 ska vi ut och äta middag på O'learys tillsammans med några andra från laget.
Jag känner mig helt slut, gick upp halv sex imorse för att hinna med flyget, som tur var slapp jag gå på första hockey matchen för dage då min kusin kom och hämtade upp mig från flygplatsen.
Hon har nyligen fått en bebis så vi gick på bebis sång på ett bibliotek här på Gotland, det var faktiskt kul att se hur alla småbarn reagerar och fokuserar på musiken på det sättet.
När vi var klara där gick ut på stan och kollade lite, sedan mötte vi upp mamma och pappa samt Janes sambo och så åt vi middag på en superfin resturang med jätte god mat!

Nu ska göra mig iordning.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0