Godmorgon eller nåt?

Vaknade för två timmar sedan, vilket inte brukar hända mig så ofta för att jag är mer en morgonmänniska, men ibland måste man få sova ut.
Det är en härlig dag idag med vackert väder så jag ska nog gå ut och ta mig en promenad i höstsolen. Bäst att passa på och njuta medan man kan.
För övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag, det återstår att se...

Men nu ska jag fixa mig själv i ordning, sen får vi se vad som händer, har lust för att gå på bio men jag tror inte jag ska slösa mina pengar just nu med tanke på att jag ska till Holland om ca en månad!

Goodbye <3 

Kommentarer
Postat av: Malin.

Jag ska "också" på bio idag!

Ska se VICKY CRISTINA BARCELONA med mamma inne i stan :)

Du hittar nog på något roligt ska du se. :)



Roligt att du skaffat dig en blogg också. :) hihi.

Pusspuss söt!

2008-11-01 @ 14:51:19
URL: http://bledel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0